رویدادها آرشیو خبر ها
رسمی : الگری سرمربی تیم یوونتوس ایتالیا

رسمی : الگری سرمربی تیم یوونتوس ایتالیا

از روز گذشته آندره آ آنیلی با تصمیم عجیبی که گرفت شوک زیادی به همه هواداران یوونتوس وارد کرد ، اما گویا با وجود انتقادهایی که از همان لحظه به رفتن کونته از یوونتوس شد باز هم آنیلی بدنبال تصمیم های عجیب است و در آستانه سپردن یوونتوس به آلگری است ! کسی که از میلان اخراج شده است !

 

بر اساس اخبار آنیلی و آلگری به توافقات نهایی رسیده اند . اسکای خبر داده است که پس از مشخص شدن جزئیات آلگری بزودی وارد تورین خواهد شد !

 

از طرف دیگر بازیکن هایی که به یووه بسیار نزدیک بودند در آستانه پیوستن به تیم های دیگر قرار گرفته اند ! گفته می شود که ایتوربه امروز توافق نهایی را با تیم رُم انجام می دهد و قراردادی 5 ساله با این تیم به امضا می رساند .

 

 طبق اخبار آلگری امروز به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی میشود اما امروز بازیکنان یوونتوس تمرینی زیر نظر سرمربی جدید خود انجام نمی دهند .

 

ساعت 15 به وقت ایتالیا ( 17:30 تهران ) ماسیمیلیانو الگری سرمربی جدید یوونتوس در مصاحبه ی مطبوعاتی حاضر خواهد شد.

 

طبق اخبار اسکای اسپورت آلگری سیستم 2-1-3-4 را در یووه انتخاب می کند . بوفون درون دروازه ، لختشتاینر ، بارتزالی ، کیلینی و اورا در دفاع . ویدال ، پیرلو و پوگبا 3 بازیکن خط میانی یوونتوس خواهند بود .مارکیزیو به عنوان تک بازیکن پشت سر زوج یورنته و توز بازی می کند .

 

پس از شکست خوردن یوونتوس در خرید سانچز و کوادرادو ، و جدایی کونته از یوونتوس گاتزتا دلا اسپورت احتمال داده است که ویدال برای پیدا کردن فضای جدید و تجربه ای متفاوت با توجه به شرایط نا مناسب یوونتوس ، از این تیم جدا شود .

 

لحظه شماری رسانه ها برای شروع کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید یوونتوس . رسانه ها ایتالیایی بشدت منتظر شروع شدن کنفرانس آلگری هستند تا شاید خیلی چیزها در مورد رفتن کونته و آمدن او مشخص شود ، اگرچه مشخص است که آلگری در اولین کنفرانس خود به عنوان سرمربی یوونتوس وارد بحث های حاشیه زیادی نخواهد شد .

 

گفته می شود که قرارداد آلگری 2 ساله خواهد بود و این سرمربی برای هر فصل مبلغی حدود 2.5 میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت می کند .

 

الگری صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد : " به همه سلام و وقت بخیر عرض می کنم . من از امروز سرمربی تیم یوونتوس هستم و این موضوع برای من افتخار بسیار بزرگی خواهد بود. بدون شک من وظیفه ی بسیار سختی خواهم داشت زیرا تیمی را از کونته تحویل گرفته ام که سه فصل متوالی قهرمان ایتالیا شده و اکنون این تیم در اختیار من می باشد. ما همه ی تلاش خود را برای ادامه ی این موفقیت ها به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم تیم اول ایتالیا باشیم."

 

وی در ارتباط با پیرلو و مشکلاتی که میان این دو نفر بوده است گفت: "این صحبت ها را قبول ندارم. من با پیرلو رابطه ی خوبی دارم و خیلی خوش شانس هستم که بازیکن بسیار خوبی مانند پیرلو را در تیم می بینم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: